Cel mai mare magazin online de pescuit din Romania - peste 20.000 de articole in portofoliu
cauta
Cautare Avansata | Cautari frecvente: cralusso, slider, feeder, oscilanta, sensas, vobler.
[ Val.:  Ron ] [ Cant.: 0 produse ]
ACASA Intrebari generale

Intrebari generale tipareste
1. GENERALITATI
1.1 Cine este Fisela.ro?
1.2 Fisela.ro are o limita minima a comenzii?
1.3 Cum pot afla noutatile de pe Fisela.ro?
1.4 Fisela.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
1.5 Cum pot comanda un produs care nu este in stoc?
1.6 Cum procedez sa aflu mai multe informatii despre un produs?
1.7 Exista un magazin sau un sediu de unde pot ridica produsele?
1.8 Pot viziona produsele inainte de cumparare?
1.9 Ce este newsletterul Fisela.ro?

2. CUMPARARE
2.1 Site-ul contine foarte multe produse. Cum pot cauta unul anume?
2.2 Daca produsul dorit nu este pe site il puteti aduce la comanda?
2.3 Doresc ca factura sa fie facuta pe firma. Este posibil acest lucru?
2.4 Se poate comanda si telefonic?
2.5 Cum fac o comanda?
2.6 Am vazut un produs mai ieftin pe alt site?
De ce as cumpara de la dumneavoastra?

2.7 Daca nu sunt multumit de calitatea produselor, pot returna un colet?

3. PLATA
3.1 Care sunt modalitatile de plata acceptate de Fisela?
3.2 Se poate plati cu cardul?
3.3 Se poate plati cu ordin de plata?
3.4 Se poate plati in rate?

4. LIVRARE
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
4.3 In cat timp imi ajunge coletul?
4.4 Termenul de livrare de 48h este real?
4.5 Pot intarzia livrarea unei comenzi?
4.6 Pot trimite un colet la o alta adresa decat cea specificata in contul meu?
4.7 Comenzile se livreaza in orice zona a tarii?
4.8 Daca am gasit un produs deteriorat in colet, ce fac?


5. CONTACT
5.1 Cum va pot contacta?
5.2 Am nevoie de consultanta in alegerea unui produs. Cum procedez?
5.3 Care este programul Fisela.ro?


1. GENERALITATI
1.1 Cine este Fisela.ro?
Fisela Impex SRL este o companie infiintata in luna iulie 2005, cu capital 100% romanesc. www.fisela.ro este proprietatea SC Fisela Impex SRL. Fisela.ro ofera o gama completa de produse, avand o politica orientata spre segmentul de retail.
Suntem o echipa de pescari bine informati, motivati sa oferim practicantilor acestui sport produse de calitate si consultanta in achizitia lor.
Studiem fiecare produs in parte, prealabil postarii lui online, pentru a va oferi o descriere cat mai exacta.
Suntem implicati activ in fenomenul pescuit, pescuim des si practicam catch & release.
Suntem cel mai mare magazin online de pescuit din Romania, cu peste 20.000 de produse disponibile pe site.
sus

1.2 Fisela.ro are o limita minima a comenzii?
Limita inferioara a comenzilor este de 0 Lei.
sus

1.3 Cum pot afla noutatile de pe Fisela.ro?
Simplu. Tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti la newsleter-ul Fisela.
Oriunde ati naviga in interiorul site-ului, in coloana dreapta va va insoti campul de newsletter. Introduceti adresa de mail si apasati butonul newsletter. Saptamanal, verificati adresa de mail. Fisela.ro va va instiinta de ultimele noutati si reduceri aparute in magazin.
sus

1.4 Fisela.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea?
Da. Saptamanal sau lunar, in functie de perioada anului, la Fisela puteti gasi atat oferte speciale precum si reduceri de preturi.
Singurul lucru necesar este sa va inscrieti la newsletter.
sus

1.5 Cum pot comanda un produs care nu este in stoc?
In cazul in care un produs nu este pe stoc, puti face o comanda speciala trimitand un mail la sales at fisela.ro.
In momentul realimentarii stocului, comanda dumneavoastra va avea prioritate in procesare.
sus

1.6 Cum procedez sa aflu mai multe informatii despre un produs?
Pentru informatii suplimentare despre un produs puteti suna la oricare din numerele afisate pe site sau ne puteti trimite un mail la sales at fisela.ro.
sus

1.7 Exista un magazin sau un sediu de unde pot ridica produsele?
Nu.
sus

1.8 Pot viziona produsele inainte de cumparare?
Nu.
sus

1.9 Ce este newsletterul Fisela.ro?
Newsletter-ul Fisela este modalitatea de informare periodica a clientilor, in privinta ultimelor noutati, reduceri, oferte speciale.
Pentru a primi newsletter-ul este necesar sa fiti inscris.
sus

2. CUMPARARE
2.1 Site-ul contine foarte multe produse. Cum pot cauta unul anume?
Tot ce trebuie sa stiti este numele produsului sau macar o parte din el. Introduceti informatia dorita in campul de cautare din partea de sus a site-ului si apasati butonul OK. Motorul de cautare va returna rezultatele corespunzatoare cuvantului introdus.
In plus, datorita structurii pe zone bine definite a site-ului, daca stiti sectiunea careia ii apartine ceea ce doriti, puteti rafina cautarea alegand doar categoria/subcategoria relevanta.
Ex: Cautare dupa Lake Fork / Se va alege doar sectiunea naluci.
sus

2.2 Daca produsul dorit nu este pe site il puteti aduce la comanda?
In mod evident putem incerca. Consultantii Fisela va pot ajuta sa alegeti ceva similar, sau, daca nu doriti acest lucru putem incerca sa aducem special pentru dumneavostra produsul in cauza.
sus

2.3 Doresc ca factura sa fie facuta pe firma. Este posibil acest lucru?
Da. Tot ce trebuie specificat in procesul de cumparare, este ca sunteti persoana juridica.
sus

2.4 Se poate comanda si telefonic?
Da. Zilnic sunand la unul dintre numerele afisate pe site (0766 335111; 0766 335222) un consultant de vanzari va fi pregatit sa va preia comanda.
sus

2.5 Cum fac o comanda?
Alegeti produsele pe care le doriti si adaugati-le in cos. Pe tot parcursul site-ului, continutul si valoarea cosului dumneavoastra de cumparaturi este afisata in partea dreapta, sus. Pentru a putea trimite o comanda trebuie sa fiti inregistrat. Ghidul complet de cumparare este disponibil aici.
Pentru orice nelamurire in privinta procesului de cumparare, ne puteti contacta telefonic.
Daca sunteti la pescuit, daca nu dispuneti de o conexiune internet, ne puteti suna si comanda va fi preluata telefonic.
sus

2.6 Am vazut un produs mai ieftin pe alt site? De ce as cumpara de la dumneavoastra?
Sunteti client Fisela, si ati gasit un produs identic cu cel de pe site-ul nostru dar mai ieftin? Contactati-ne!
Suntem gata sa va facem o oferta speciala.
Pentru fidelitatea de care dati dovada veti primi si un mic cadou pescaresc.
sus

2.7 Daca nu sunt multumit de calitatea produselor, pot returna un colet?

Conditii de retur

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

Legislatia romana prevede: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, suportand insa costul returului.  

Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele si ambalajele originale nedeteriorate, sa nu fie purtate, sa nu miroasa a parfum , sa nu fie folosite, cu urme de uzura sau deteriorate de socuri mecanice si/sau electrice, sa contina o copie a documentelor care l-au insotit). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste condiitle mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Contravaloarea produselor comandate se poate restitui prin transfer bancar, intr-un cont specificat de dumneavoastra sau prin mandat postal. Restituirea banilor prin transfer bancar in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.

 

sus

3. PLATA
3.1 Care sunt modalitatile de plata acceptate de Fisela?
In acest moment, modalitatile de plata disponibile la Fisela sunt: Ramburs si Ordin de plata

sus

3.2 Se poate plati cu cardul?
Nu.
sus

3.3 Se poate plati cu ordin de plata?
Da. In momentul efectuarii unei comenzi, puteti opta pentru aceasta modalitate de plata.
Ulterior finalizarii comenzii veti primi un mail ce contine o factura proforma cu coordonatele si suma de plata.
Comanda va fi expediata in momentul confirmarii bancare a platii.
sus

3.4 Se poate plati in rate?
Plata in rate nu este disponibila in acest moment.
sus

4. LIVRARE
4.1 Care sunt metodele de transport?
Transport prin curier rapid - Fan Curier, Bookurier, Posta Romana, Transport la domiciliu in Bucuresti.
sus

4.2 Care sunt tarifele de livrare?
Curierat rapid
- pentru comenzi cuprinse intre 0 si 100 lei - 15.00 lei
- pentru comenzi cuprinse intre 101 si 199 lei - 5.00 lei
 
- Gratuit pentru comenzi mai mari de 200 lei

- Comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei sunt expediate gratuit.
Atentie!Pentru comenzile ce contin mai mult de 6 KG de nada la costul transportului se adauga 1 leu/kg suplimentar.
sus

4.3 In cat timp imi ajunge coletul?
In functie de modalitatea de transport, termenul de livrare poate varia intr 24h si 7 zile de la data efectuarii comenzii.
Atentie! In functie de localitatea de destinatie este posibil ca expedierea sa se poata face doar prin Posta Romana.
Va multumim pentru intelegere.
sus

4.4 Termenul de livrare de 48h este real?
Da. Oriunde in tara, sub rezerva confirmarii stocului, coletul poate ajunge la usa dumneavoastra in maxim 48h de la data efectuarii comenzii.
Acest termen este valabil doar pentru optiunile Curier Rapid si Livrare la domiciliu.
sus

4.5 Pot amana livrarea unei comenzi?
Da. Comenzile sunt livrate atunci cand doriti dumneavoastra.
Tot ce va cerem este sa specificati cand anume doriti sa se faca livrarea, printr-un mail la sales at fisela.ro sau un telefon la unul din numerele afisate pe site.
sus

4.6 Pot trimite un colet la o alta adresa decat cea specificata in contul meu?
Cu siguranta. Comanda dumneavostra trebuie achitata insa inaintea livrarii.
sus

4.7 Comenzile se livreaza in orice zona a tarii?
Indiferent de zona in care locuiti, putem ajunge la usa dumneavoastra.
Nu trebuie decat ca adresa sa fie din Romania.
sus

4.8 Daca am gasit un produs deteriorat in colet, ce fac?
Toate produsele noastre beneficiaza de garantie conform legislatiei romane in vigoare.
Daca ati constatat un defect anuntati-ne telefonic sau pe mail de acest lucru.
Produsul defect va fi inlocuit sau reparat dupa caz.
ATENTIE: La receptionarea coletului de la curieri, verificati integritatea produselor si a ambalajului. In cazul in care exista produse deteriorate la transport, se intocmeste proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat si se returneaza exclusiv produsul deteriorat, care va fi inlocuit gratuit de Fisela. Procesul verbal intocmit de firma de curierat este absolut necesar pentru a putea inlocui produsul deteriorat. Reclamatiile ulterioare cu privire la produse deteriorate nu se iau in considerare.
sus

5. CONTACT
5.1 Cum va pot contacta?
Atat telefonic, la unul din numerele afisate pe site (0766 335111; 0766 335222), cat si pe mail sales at fisela.ro sau specialist at fisela.ro.
sus

5.2 Am nevoie de consultanta in alegerea unui produs. Cum procedez?
Daca aveti nelumuriri sau dubii in privinta unui produs, nu ezitati si contactati-ne. Telefonic sau pe mail.
Un consultant Fisela va incerca sa rezolve orice neclaritate impreuna cu dumneavostra.
sus

5.3 Care este programul Fisela.ro?
Luni - Vineri: 9-18.
Sambata si Duminica suntem la pescuit.
sus






 
Prima data la Fisela? Ai nevoie de ajutor? Suna la 0766 335 111 sau 0766 335 222.

 
Recipient Dipuire Cu Croseta Inclusa - Dip Stick Recipient... Pret: 7.00 RON

Pescuit la crap | Pescuit la rapitor | Pescuit stationar | Camping | Barci | Bagajerie

Cum cumpar? | Privacy Policy | Protectia consumatorului | Formular de retur | Formular de schimb
Copyright © 2005-2016 Fisela Impex SRL. Toate drepturile rezervate. Solutie Hermes by DWD & Underclick

Fisela foloseste serviciile Ezilla - v1.2